Veelgestelde vragen
Bestellen
Hoe bestel ik bij jullie?
U kunt uw bestelling plaatsen via onze webshop. Voorheen was dit mogelijk via Whatsapp maar helaas kunnen we deze optie niet meer aanbieden.
Ik wil mijn bestelling annuleren.
Het is helaas niet mogelijk om een voltooide bestelling te annuleren. Dat komt omdat wij direct na het voltooien van een order beginnen met het samenstellen van het pakket.
Is het mogelijk om het bezorgadres te wijzigen?
Nadat je de bestelling betaald hebt, is het niet mogelijk om het adres te wijzigen. Is het afleveradres onjuist? Neem dan snel contact op.
Er zijn producten niet beschikbaar in de webshop.
Het kan helaas gebeuren dat een product niet meer op voorraad is, we snappen dat dit erg vervelend is. In de meeste gevallen is een product wel snel weer op voorraad neem in dit geval even contact met ons op: info@styleandsticker.nl
Er missen artikelen in mijn bestelling.
Is je pakket niet compleet? Oepsie, dan is er iets misgegaan bij het inpakken. Sorry! We begrijpen je frustratie, dus willen we dit zo snel mogelijk oplossen, neem in dit geval even contact met ons op dan helpen we je snel verder.
Hoe plaats ik een pre-order of back-order?
Kom je op een productpagina het label ‘pre-order’ of ‘back-order’ tegen? Dan betekent het dat het product niet op voorraad is, maar je kunt het wel alvast bestellen. Je betaalt het van tevoren, en zodra het product op voorraad is, leveren we uit op volgorde van besteldatum.
Welke betaalopties zijn er?
Je kunt bij ons betalen met iDeal en Bancontact
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Heb je een geldige kortingscode, dan vul je die in tijdens het bestellen, zodra je je bestelling definitief wilt maken. Je ziet na het invullen direct of de code klopt, nog geldig is en hoeveel korting je krijgt!
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bedankt voor het plaatsen van een bestelling in onze webshop! Zodra je een bevestiging hebt ontvangen, starten wij met het verwerken. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang jij een verzendbevestiging per e-mail met daarin je bestelgegevens en tracking-informatie.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Jazeker, mits de verpakking onbeschadigd is. Flex, Flock en Vinyl folies kunnen helaas niet geretourneerd worden omdat deze speciaal voor jou gesneden worden. Hiernaast kunnen gepersonaliseerde artikelen niet retour nemen.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten zijn voor jezelf. Je kunt zelf kiezen uit een pakketdienst naar keuze.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
We proberen je retourzending binnen 7 werkdagen te verwerken.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Je kunt je pakket op eigen kosten retour sturen naar onderstaand adres:
Oud Kerkpad 13, 4721 SB Schijf
Voeg aan het retour pakket een papiertje toe met het bestelnummer zodat we je retour zending sneller in behandeling kunnen nemen.
Zonder bestelnummer kunnen we je retour helaas niet in behandeling nemen.
Account
Welke persoonsgegevens worden verwerkt door Style and Sticker
Style and Sticker verwerkt persoonsgegevens in het kader van jouw aankoop in de webshop en eventueel voor het aanmaken van een persoonlijk account. Voor de afhandeling van jouw aankoop of het creëren van een persoonlijk account, verwerken wij de volgende gegevens: voornaam, achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres.
Worden mijn persoonsgegevens beveiligd?
Ja uw persoonsgegevens worden beveiligd dit wordt gedaan door middel van passende technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen om de persoonsgegevens te beschermen tegen onder andere verlies, vernietiging of beschadiging, onbevoegde kennisname of enige andere vorm van onrechtmatige verwerking van jouw persoonsgegevens.
Hoe verwijder ik mijn account?
U kunt uw account niet zelf verwijderen. Voor het verwijderen van uw account moet u een e-mail schrijven naar info@styleandsticker.nl. Na ontvangst van uw e-mail wordt uw account zo snel mogelijk verwijderd door één van onze collega's.
Overige vragen
Zijn jullie een fysieke winkel?
Nee wij zijn uitsluitend een Webshop.
Wel kunt u bij ons afhalen middels de afhaalbox (minimum bestelbedrag: € 12,50)
Kan ik bij jullie langskomen?
Nee, helaas is dit niet mogelijk.
Hoe werkt de afhaalbox?
Met de afhaalbox kun je geheel kosteloos bij ons jou bestelling afhalen. Je krijgt zodra je besteld hebt en wij jouw bestelling hebben verwerkt verdere instructies via de mail hoe het afhalen in zijn werk gaat.
Let op: Voor bestellingen die afgehaald worden via onze afhaalbox hanteren wij een minimum bestelbedrag van € 12,50.
Kan ik persoonlijk advies krijgen?
Jazeker! Mail of app ons even. info@styleandsticker.nl of 06-17219778